Herşey Küçüçük Palette

     Birçok marka hayatımızı kolaylaştırmanın peşinde...


     Birçoğumuz güzel oluşunun yanında pratik ürün arayışında. Son zamanlarda piyasada dolaşan limited editıon makyaj paleti bu sıcak yaz günlerinde tüm ihtiyacımızı karşıyacak türden.,

      2 ruj,2 far,1 allık ve 1 aydınlatıcıdan oluşan bu set tatilde zahmetsizce yanınızda götürebileceğiniz çantaya at ve çık bir ürün. benim elimde bulunan BLUE VELVET ve tamamen bilinçsizce alınmış bir palet. Diğer 3 paletini görmüş olsaydım kesinlikle Bronze satin olanı alırdım.

     Kalıcığını ve pigmentasyonu oldukça iyi . Mavi farı eyeliner şeklinde uyguladım tüm gün silinmedi tek sorun yağlı göz kapağına sahipseniz katlanma bölgesinde buluşma sorunu yaşamanız olacaktır.
Aydınlatıcıya zaten sözüm yok çok beğendim. Rujlarda bir nude birde açık pembe olsaymış tadından yenmezmiş , pek kırmızı insanı olmayan ben bunu tercih ederdim.
 


    İndirim döneminde aldığım bu ürün Gratis'te 16.90 Tl idi.Normal fiyatı yanlış hatırlamıyorsam da 23.90 Tl. Son zamanlarda yükselişe geçen PASTEL ürünlerini kesinlikle denemelisiniz. Üstelik online alışverişte hediye sürprizide var.






Alışverişleriniz için ;www.pastelshop.com adresini ziyaret edebilirsiniz


Yorumlar

  1. Bu ürünü çok merak ediyorum ama bir türlü almak nasip olmadı. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. Almasan bile muhakkak testerlerena göz atmalısın. Tüm ihtiyacı karşılıyor.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan henüz bu palet hakkında detaylı yorum yapan olmadı swatchlarını falan da görmek istiyorum alıp almamaya karar vermeden..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401

Huncalife Haven Edt Parfüm