Dudak Dolgunlaştırmak Ne Kadar Kolay?

 


      Tekrar merhaba,
   



   


      Bugün sizlere L'action dudak dolgunlaştırıyı deneyimlerime dayanarak anlatmaya çalışacağım. Estetik operasyonlar bana korkutucu geldiği için farklı çözüm yolları deniyorum. Aslında dudak dolgunlatırmaya ihtiyacım yok ama ağız kenarlarına müdahale etme ihtiyacı hissediyorum.En azından M şeklindeki görüntü birazcık kaybolsun daha biçimli dursun.


 
     Gratislerde satılan bu ürün gloss şeklinde. Özellikle evdeyken kullanırsanız dahada rahat ederseniz ki zaptetmesi zorlaşıyor. Kokusu biraz değişik fakat rahatsız edici değil. 4 hafta kullanılması önerilen bu ürün kullanmayı unutmaz,alışkanlık haline getirirseniz gerçekten etki etmeye başlıyor. Geçici bir süreç olsa da denemeye değer nasıl olsa estetik operasyonların dahii bir ömrü var. Fiyat olarak uygun ama alalı uzun süre olması dolayısıyla nekadar olduğunu tam hatırlamıyorum. Dolgunlaştırma etkisini hissedemedim ama dudak çerçevem belirginleşti.



  Buarada essrahatun.blogspot.com bu kirpik bakımı için aldığı çeşidiğinin farklı bir kullanım sonucu hangi soruna iyi geldiğini yazmış . Yazı eski muhakkak okumalısınız. Eminim aynı sorunu sizde yaşıyorsunuzdur.

 



 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yepyeni Bir Marka ''TİANDE''

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401