Bitenler-2

                       
     Tekrar merhaba bitenler ile yeniden karşınızdayım bir önceki yazımda bilgisayarım bozulduğu için hepsini yazamamış ikiye bölmek zorunda kalmıştım.Şimdi bir aksilik çıkmaması umarak kaldığım yerden devam ediyorum.
     Makyaj malzemesi bitirmek çok uzun zamanımı aldığı için daha çok şampuan,krem,parfüm göreceksiniz.Lütfen sıkılmayın:)




     Gliss million gloss saç kremini sevemedim.Şampuanıyla kulladığım halde vaat ettiği ışıltıyı yakalayamadım.Bana verdiği sadece saç uçlarımda yumuşaklıktı. Traş köpüğü gibi kokusu olan bu ürünü bitsin diye avuç avuç kullandım ve Gliss ürünlerini çok seven ben bir daha kullanmayı düşünmüyorum.

      Toni&Guy cleanse şampuan @fikrimühim sayesinde edindiğim bu ürün sarışınlar için olsa da kullandım ve memnun kaldım.Her şampuan saçıma iyi gelmiyor ve saç kremi kullanmadan saçımı açmam imkansız hale geliyor, tarayabilsem bile keçeleşmiş şekilde kabarıyordu. Kullandığım süre zarfında  saç kremi kullanmadım ve gerçekten farkedilir parlama ve yumuşama gözlemledim.
   
     Cyrene işle görmüş saçlar için maske;paraben içermiyor, kokusu iştah açıyor, düzenli kullanıldığında saçı onarıyor.Tekrar tekrar almak isteyebilirsiniz ee haklısınızda, Kullanma talimatlarına uydum(3-5 dakika arası bekletiliyor saçta) ne ara bitirdim anlamadım bile. Keşke bitmeseydi dediğim ürünler arasında yer alıyor. En kısa sürede edinilecekler arasında.

     Lesoleil şampuan. Ahhh işte gerçekten aşk. Kullananlar bana hak verir gerçekten hakkını veren bir ürün. Piyasada aynı fiyata bu kadar iyisini kullanmadım ki her şşampuanın kreminide almak zorundaydım. Az önce yukarıda da okuduğunuz üzere her şampuan saçıma iyi gelmiyor, kremsiz açmam çok zor, kabarıyor,saçımın dalgaları biçimsiz,elektrikleniyor ve sürekli örgü ya da sıkı topuz yaptığım için yapısı iyice bozuldu ki imdadıma Lesoleil  yetişti. Bu ürünü kullanırken asla saç kremi kullanmadım. durularken bakım maskesi yapmış gibi tüm saçım yumuşacıktı,ilk kullanımda acaba arınmadı mı saçımdan? diye düşünmüştüm. Biter bitmez tekrar aldım.Memnuniyetimi firma ile de görüştüm birkez de yazımda teşekkür ediyorum,yüksek fiyat peşinde koşmadan harika ürün ile bizleri mutlu ettiği için. Ayrıca 5 bitki ve 5 mineral içeriyor.

     Avon rare gold bu parfüm tam bir kış hanımefendisi.Çiçek kokusu severlerden tam not alacak olup, kalıcılıktada fena sayılmaz. Yalnız dikkat!!! Migreni olanların 2 fıs sıkması yeterde artar bile.

     Caldion....
     Lise yıllarımın kokusu... Çoğumuzun bir zamanlar kullandığı bu parfümün kokusunu nerden duysak anımsar,tanırız. Fiyat olarak hala çok uygun olmasının yanında kalıcılık ve ferahlıkta 100 tam puan veriyorum kendisine. Dönem dönem A101 30 ml 'lik olanını 15-16 TL gibi fiyatla satıyor.

  
    Gelelim parfümdeki favorilerime...
    Yves Rocher'in en en en çok sevdiğim parfümleri,pek çok severim kendilerini.1 leylak ve 2 kirazçiçeği kokusunu bitirdim şuanda hala leylak kokusuna devam ediyorum. Temiz çiçek kokusunu çok seviyorum. Burnu asla yormuyor,içeriğinin saflığıda cabası.Her fırsatta alıyor ve aldırıyorum. Şimdi birde yeşil çaylısını denemek istiyorum. İndirim dönemlerinde ve doğum günü fırsatlarında alınması kesinlikle tavsiyemdir.
  

   
    Benri  koyu oje asetonunu sevdim mi sevmedim mi bilemedim. Tırnak yapısına zarar vermiyor evet ama ojemi çıkartmak için 2 kez üzerinden geçmek zorundayım. İyide piyasadaki en iyi ürünlerden.
   
    Glade parfüm keseleri 3-4 haftada bir değiştirilmesi gereken ürünken ben Haziran ayından bu yana kullanıyorun. Kokusu ilk günkü kadar yoğun değil ama şimdiki haliyle kazak aralarında işime yarıyor.Ütülerken ekstra ütü kokusu kullanma ihtiyacımı ortadan kaldırıyor. Temizlik kokusu sevenler için en ideal dolap kokularından. Ben en çok Okyanus sessizliğini sevdim.
    




   Şimdilik benden bu kadar yorumlarımı beğenip-beğenmediğimi kendi deneyimlerinizide yorumlar kısmına eklerseniz çok mutlu olurum.

   Sevgiler...

   
   

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401

Huncalife Haven Edt Parfüm