Neleri Bitirdim?

    Merhaba,
    Uzunca bir süre yine buralarda yoktum ve blog yazılarım için bitenlerimi biriktirdim. 
    Nelerden memnun kaldım?
    Neleri beğenmedim?
    Şimdiden keyifli okumalar diliyorum...

      
           8*4 modern charma, Yasemin ve portakal çiçeği kokuları bu sprey gönlümü çalmayı başardı.Parfüm niyetine kullandım desem yalan söylemiş olmam. Pudrasız olması en güzel yanı ve kokusuda kalıcılıkta benden geçer not aldı.
      
           Rexona rool-on. İz bırakmıyor ve kullandığım süre içinde kendimden ter kokusu almadım( ki ben kendinde olmasa bile ter kokularına dayanamıyorum). Sabahları bocalayarak kullansamda uzun sürede birirebildim.ayrıca, aksam yatarken sürülünce ter kokusunu önlemede daha etkili olduğu tespit edilmiş.
 
        
       İpelina makyaj temizleme pedlerini seyahatler için gerçekten kurtarıcı,fakat ben göz makyajımı çıkarırken yanma hissettin ve sevemedim kendisini.Genelde solüsyon makyaj temizleyici kullanan biri için makyaj çantalarına at ve çık,acil durumda makyajını temizle,işte bitti.Ayrıca E vitamini ve aloevera özleri içeriyor. Bir temizleme pedi ile yüz,göz ve boyun makyajını temizlemek mümkün ve %100 pamuk.
        
      Puerderm pedler ile sevgili makyajsever diyetisyen sayesinde tanıştım.Maske,peeling yapsanız bile ıyy bu kir benim yüzümden mı çıktı diyebilirsiniz ki ben ilk kullandığımda aynı tepkiyi vermiştim. Bir yüzü ile kirden kurtulurken diğer yüzü ile cilt yüzeyini soyup sağlıklı görünüme kavuşabilirsiniz. Ben maske, peeling ve bu pedlerden sonra birde bal sürüp 3 dk sonra ılık su ile yıkıyorum. Yumuşacık ve temiz bir yüze merhaba.
     Yves rocher apricot fruit scrub. Haftada 2 kez kullandığım bu maske siyah noktalarımda azalma sağlasada ay çiçeği gibi sivilcelerim sonrasında bana gülümsüyor. Herzaman olmamakla birlikte aynı problemi yaşıyorum. Bunun yanı arınmışlığı fark edebiliyor ve mağazalarda şuan gelmesini bekliyoruz yanıtını alabiliyorsunuz.  







       

       


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yepyeni Bir Marka ''TİANDE''

BEE BEAUTY PARILTILI SOYULABİLİR MASKE

NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS-401